Gra Naruto

Gra Naruto PBF

Ogłoszenie


#1 2008-08-18 16:45:54

Ukitake Uchiha

Kage

893717
Call me!
Skąd: Piła
Zarejestrowany: 2008-08-16
Posty: 82
Punktów :   
WWW

Specjalizacje Ninja

Taijutsu to najprościej mówiąc sztuki walki bez użycia broni, praktykowane przez ninja. Zalicza się do nich w większości zwykłe ciosy i kopnięcia nie wymagające kumulowania chakry i pieczęci dłońmi. Taijutsu to jednak sztuka, którą rozwija się najwolniej i wymaga od ninja wkładu ciężkiej pracy i dużego poświęcenia.

Plusy

- Twoje cechy wzrastaja o 25 % co range.
- Niewrazliwosc na genjutsu w 30 %
- Możesz co range sie nauczyc dodatkowego taijutsu

Minusy

- Nie mozna sie uczyc genjutsu.
- Chakra za Ninjutsu wzrasta o 25%.



Genjutsu jest to sztuka iluzji i hipnozy, stosowana tylko przez wykwalifikowanych w tym kierunku ninja. Techniki z tej dziedziny są często używane do przejęcia kontroli nad umysłem przeciwnika i wprowadzeniu go w stan dezorientacji, obłędu czy też uśpienia.

Plusy

- Koszt Czakry GenJutsu zmniejsza sie o 25%,
- Możesz wprowadzić przeciwnika w paraliżujące GenJutsu. To GenJutsu paraliżuje tylko ręce. Wystarczy spojrzeć przeciwnikowi w oczy. Wróg zachowuje jasność umysłu i może poruszać innymi częściami ciała. Tylko ręce się nie poruszają.

Minusy

- koszt nauki Taijutsu wzrasta o 30 % .
- Koszt nauki Ninjutsu wzrasta o 25%.



Ninjutsu to najbardziej popularna sztuka ninja, jaką się praktykuje. Podstawą w wykonaniu technik tego stylu jest odpowiednia kumulacja chakry oraz jej uwolnienie i wykonanie pieczęci dłońmi. W asortymencie technik Ninjutsu znajdują się zarówno te ofensywne, jak i defensywne. Są także takie, których używa się podczas misji zwiadowczych i szpiegowskich.

Plusy

- Koszt zwyklych jutsu obniza sie o 25 %
- Siła NinJutsu rośnie o 25%,

Minusy

- koszty Genjutsu wzrastają o 10 %




Courier-nin są typem ninja, których głównym zadaniem jest dostarczanie przesyłek od jednego punktu do innego. Przenoszą oni tak niezwykle i niebezpieczne przesyłki, że wszyscy inni boją sie ich dotykać. Używają dymu by porozumieć się z sobą na duże odległości i są bardzo zdecydowaną grupą ninja, przestrzegających "pocztowych dewizji". Oni nigdy nie odbiegają od swoich celów i doskonale przestrzegają swych zasad, niezależnie od woli klienta.
Są najczęściej wybieraną proafesją, gdyż poprostu nie ma żadnych znaczniejszych plusów z wybrania tej specjalizacji. " Zawód " jedynie dla Ninja nie szukających większych wrażeń .

Plusy


- Za każde wykonane zlecenie dostają zapłate (zlecenia zleca Kage wioski).
- Broń władana typu Katana (wyłącznie ze sklepiku), jest dla nich za darmo.
- Jeśli " listonosz " wykonuje dobrze swoje obowiązki Kage jego wioski może szybciej podnieść mu range.

Minusty

- Specjalizacja nie dodaje żadnych ważniejszych statystyk.





Hunter-nin (jap. 追い忍, Oinin?, dosłownie myśliwi ninja) są to shinobi, którzy mają za zadanie odnalezienie, zamordowanie i pozbycie się ciał zbiegłych missing-ninów (zwykle nie mają oni woli powrotu do wioski). Zadanie to ułatwia im specjalne przygotowanie obejmujące perfekcyjną znajomość ludzkiego ciała (w przeciwieństwie do medic-ninów pomaga im ona w zabijaniu). Ciała zwykle są palone lub pozostawiane na pożarcie drapieżnym ptakom. Hunter-Nin różnią się od ANBU tym że pracują w pojedynke i z dala od wioski .

Plusy


- Możliwość wybrania sobie jednego silnego jutsu.
- Reakcja i szybkość wzrastają o 5 punktów statystyk.
- Dodatkowe 3000 chakry

Minusy

- " Oinini " nie mogą pisać w Innych i, chodzić na imprezy i takie tam, jeśli wykonują jakąś funkcję np. ANBU, Admina itp to zwalnia ich z tego -




Są to ninja posiadający rozległą wiedzę na temat ludzkiego ciała, potrafiący wykorzystać czakrę do leczenia.Ich działania jako medyków znamionują doskonała kontrola czakry, umiejętność przewidywania i poświęcenie. Plusów za wybraniem tej specjalizacji jest dużo więcej niż misunów ...postaram się wypisać wszystkie niżej.

Plusy

- Koszt Chakry za medyczne jutsu spada o 10%
- Możliwość wybrania jednego zwykłego i silnego medycznego jutsu.
- Darmowe artykuły medyczne w sklepiku.
- Doskonała kontrola chakry co za tym idzie jej podstawowa ilość podnosi się o 3.000
- Raz na walke można uleczyć się ze śmiertelnych ran (nawet nie znając jutsu medycznego).
- Zwykłe jutsu medyczne nie zabierają chakry (nie tyczy się to silnych technik).

Minusy

- Nauka Taijutsu +20%
- Nauka genjutsu +30%
- Statystyki spadają o 2

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.underworldevolution.pun.pl www.astrayah.pun.pl www.artofvoodoo.pun.pl www.mocna-nuta.pun.pl www.vipshow.pun.pl